Pokračování příběhu s AAA Auto aneb jak dosáhnout svého
Tak od koupě auta i sepsání předchozí článku neuběhlo ani 14 dní a můžu se podělit o výsledek jednání.
Disclaimer: Článek neslouží jako návod řešení problémů s AAA Auto. 😉
Pokus o řešení zveřejněním
Po původním zamítnutí možnosti problém vyřešit na místě v Hradci Králové jsem napsal výše linkovaný článek, a nejprve čekal zda se ozve někdo sám od sebe. Pak jsem ale narazil na Google recenzích¨ a na webu VaseStiznosti.cz na kontakt na paní z AAA Auto a zkusil ji e-mailem kontaktovat.
Odpověď dorazila s tím, že předává zkušenost na obchodní oddělení a že ji má zkušenost prý mrzí.
Teprve poté se mi ozval nějaký oblastní manažer, kterého jsem navedl na článek. Následně se mi již sám neozval 🙂 a tak jsem po víkendu zkusil zavolat sám a proběhl trochu delší poklidný telefonát s tím, že to řeší vyšší vedení. Jen dotyčný jel v režimu „nevím kdo má pravdu a na čí stranu se přiklonit“ se stále zapnutým „marketing módem“, že mají takové a takové množství prodejů. Zkrátka jsem se stále nepřikláněl k možnosti, že něčeho dosáhnu. Šlo jen o pokus po předchozí zkušenosti z roku 2012 s podobným způsobem řešení reklamace u Alzy zde.
A přeci jen to jde vyřešit 🙂
Uplynulo však dalších pár dní a ozval se nějaký republikový ředitel za financování (nebo tak nějak, přesný název pozice už nevím). S ním byla nejlepší domluva, kdy působil klidně a dokonce souhlasil, že smlouvy by měly být předkládány papírově automaticky bez nutnosti si o ně říkat (jako to bylo dříve). Debata tak probíhala ve smyslu s jakým řešením bych byl spokojen a zda by postačovalo vrácení peněz za ten GPS lokátor. Domluvili jsme se tedy, že v pátek (dnes 17.2.2023) dorazím na hradeckou pobočku a vrátí peníze. Tak se tedy nakonec stalo, a vrátili celých 21 000 Kč za GPS lokátor.
Takže závěrem se sluší říct, že všechno nakonec jde. Jen s tím musíte bohužel „ven“ a nespoléhat se na jednání s nejnižším vedením.
- Pokud se ti článek líbil, tak sdílení potěší 😉