Reklamace u Alzy – část II.
Tak a tady je pokračování mého „příběhu“ o reklamování u Alzy.
Jako závěr nebo chcete-li poučení dobře poslouží předposlední odstavec.
Tak jsem po napsání včerejšího článku projížděl ostatní stránky se zkušenostmi s reklmacemi v Alza.cz.Přitom jsem v jednom narazil na kontakt pana Lakomého z Alza.czTak jsem mu poslal e-mail i s logy nových BSOD a odkazem na článek abych nemusel vše psát znovu. Kupodivu jsem se dočkal hned dnes (29.11.2010) ráno odpovědi od vedoucího reklamačního oddělení.„“Vážený pane ,od kolegy ******* Lakomého jsem dostal podnět k dořešení Vaše nespokojenosti s průběhem, potažmo výsledkem reklamačního procesu. Z důvodu přehlednosti celého emailu si dovolím rozdělit Váš příspěvek na jednotlivé části.Nabízení možnosti autorizovaného servisního střediska není nikterak v rozporu se slušným jednáním. Naopak si myslím, že mít vždy další alternativu k dané situaci je určitě výhodnější. Dalším nezpochybnitelným faktem je určitě řada výhod spojena s reklamací v daném servisním středisku. Namátkou mohu zmínit například komunikace přímo s technikem v případě nejasností, většina servisních středisek poskytuje bezplatný svoz a dovoz, rychlejší vyřízení z důvodu absence interní logistiky. Věřím, že chápete, že pro mnohé zákazníky to může být značným přínosem a proto se o této možnosti zmiňujeme při příjmu reklamací. Nicméně nepopírám fakt, že pokud daný technik použije nevhodnou formulaci, může na Vás tato skutečnost působit nepříjemně a navodit ve Vás dojem, že se technik snaží Vás „vyhnat“ do autorizovaného servisního střediska. Chci Vás ujistit, že tomu tak opravdu není.Vyřízení reklamace proběhlo dle mého názoru také v pořádku. Oprava byla vyřízená v rámci zákonné lhůty.Skutečnost, že notebook máte nyní opět vadný i s prakticky stejnou vadou je zcela jistě nepříjemná, zvláště, pokud notebook užíváte ke studiu. Vzhledem k přihlédnutí k tomuto faktu jsem se rozhodnul Vám vyhovět a vyměnit Váš notebook, popřípadě Vám vrátit peníze. Pevně věřím, že případný další kus již bude bezvadný.S notebookem spolu s kompletním příslušenstvím se zastavte na kterékoliv pobočce, kde Vám bude reklamace procesována. Doporučuji Vám vytisknout si naši vzájemnou komunikaci.Omlouvám se za dosavadní komplikace.V případě dalších dotazů se neváhejte na mě obrátit.S úctou,***********
vedoucí reklamačního oddělení„“Takže, jak jsem zjistil, je vždy lepší se domlouvat s nějakým vedoucím, než-li se dohadovat s techniky.Šel jsem si tedy do pardubické pobočky, kde mi po přečtení e-mailu z reklamačního oddělení vrátili peníze.Tímto pro mne věc skončila.Poté jsem si došel do OkComputers kde jsem si za necelých 17 tisíc koupil Asus K72JR-TY131, který je v nečem lepší i v něčem horší. Ale když to porovnám tak klady výrazně převažují nad zápory. I obsluha byla příjemná a usmívala se, i přesto, že tam měli tedy frmol, že se jim dveře nezastavili. 🙂Takže novému notebooku přeji hodně zdaru a žádnou reklamaci.
- Pokud se ti článek líbil, tak sdílení potěší 😉
One thought on “Reklamace u Alzy – část II.”